• Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Sprøyterigg, (lastebil) uten hytte, 2-akslet med tvillinghul bak. 4-hjuls trekk. Dieseldrevet motor med et volum på 11310 cm3. En Palfinger 6700 kran, kappet nede i hovedstammen, og ombygd med sprøyteutstyr utgjør selve sprøytearmen. Armen/sprøytinga styres fra et panel som stilles opp ved riggen. Riggen er utstyrt med 40 m3 REED stempelpumpe, (betongpumpe), og 18 m3 Ingersoll kompressor. Luftbehovet er 17 m3 i minuttet ved 7 bar trykk. Førersete av brunt tekstil, setet er defekt. Utstyret har også elektrisk motor. Tønne, (ankommet i april 2008).
    Photo: Norsk vegmuseum

Sprøyterigg

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to