• Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gul,  beltegående snøfreser. Ombygd, (motor og fremdrift), og omlakkert gul. Maskina har nå en 6- sylindret dieseldrevet vannavkjølt Volvo motor, (opprinnelig en 8-sylindret Deutz motor med ytelse ca. 164 Hk). Maskina har diesel-hydraulisk kraftoverføring til fremdrift og styring av beltene. Mangler snøutkast, (ligger inne i førerhuset). Førerhuset er hvitt invendig, (original farge).
Merking fra produsenter, ombygger og bruker.
    Photo: Norsk vegmuseum

Snøfreser

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to