• Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum
  • Gravemaskin, hjulgående. 2 jernhjul foran og 4 gummihjul, (med steinkjetting), bak.  Motoren er en sekssylindret dieseldrevet type fra Volvo Penta med betegnelsen: TWD 1030 ME (Euro 1) på 9,6 liter og 320 hk. Motoren driver hydraulikken. Maskinen har også elektrisk drift, (1000 V), av hydraulikken, slik at slipper eksos ved bruk i tunnel. Maskinen har ikke fremdrift på hjulene, den drar seg frem etter skuffa.
    Photo: Norsk vegmuseum

Gravemaskin

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to