Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum
Gul lastebil med røde skjermer/understell, påmontert kran, og med Lillehammer Motorcentrals logo på dørene. Dieseldrevet 6-sylindret forbrenningsmotor av typen OM 325. Motoren har et sylindervolum på 7,295 liter og en effekt på 124 hk (92 kw). Motortypen kom på markedet i 1954. Tre sitteplasser (sofa). Original dekkdimensjon rundt om skal være 8.25 X 20. Restaurert.
Photo:
Mass Haugen
/
Norsk vegmuseum