• 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Mass Haugen / Norsk vegmuseum
  • 4- dørs hvit bil med svart pyntestripe og enkelte svarte komponenter. Svart motorrom. Bilen har røde felger og blått senter i hjulkapslene. Brunt interiør. Hvite dekksider og beige tak. Taket kan legges ned så bilen blir delvis åpen. Løsningen på denne bilen kalles "semi-collapsible cabriolet". Den bakre delen av taket kan felles ned (bakover) som på en vanlig cabriolet. Passasjerene i baksetet sitter da delvis i friluft. Midtre del av taket er fastmontert og det er en skillevegg mellom framsetet og den bakre kupeen. Denne veggen har et sveivbart glassvindu. Førerdelen har et eget tak som er avtagbart. Bilen to sidemonterte reservehjul, en radio, store sporadiske seter i den bakre kupeen og radiokommunikasjon mellom passasjerene og sjåføren. Landauletten har en avrunding til fronten. To akslet, fire hjul. 67 graders, 12-sylindret vannavkjølt, bensindrevet V-motor, (firetakts) med aluminiumstopper. Toppene er merket med K 2722 D og K 2723 D. Blokka er merket med K 7845 (motornummer). Motoren har et sylindervolum på 414 cui. (6784 cm3) og en effekt på 150 hk ved 3200 omdr./min. Manuell tre-trinns girkasse med spak i gulvet. Dobbeltvirkende hydrauliske støtdempere. Mekaniske trommelbremser med vakumdrevet bremsekraftforsterker. Merking fra Lincoln og Brunn & Co samt noe ukjent merking. Radiatorpryden er trolig en greyhound. 0riginal rørradio. Bensintanken rommer 104 liter.

Bilen var blå da den var ny.
    Photo: Haugen, Mass / Norsk vegmuseum

Bil

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to