Del av rekkverket på hurtigruteskipet DS Dronning Maud, som ble senket av tyske bombefly i Gratangen 1. mai 1940. Det er et trestykke med et stort beslag av messing i den hver ende. Rekkverket er hentet opp fra vraket av skipet, og bærer preg av å ha ligget i sjøen. Messingbeslagene er irret.
Photo:
Museum Nord
Del av rekkverket på hurtigruteskipet DS Dronning Maud, som ble senket av tyske bombefly i Gratangen 1. mai 1940. Det er et trestykke med et stort beslag av messing i den hver ende. Rekkverket er hentet opp fra vraket av skipet, og bærer preg av å ha ligget i sjøen. Messingbeslagene er irret.
Photo:
Museum Nord
Del av rekkverket på hurtigruteskipet DS Dronning Maud, som ble senket av tyske bombefly i Gratangen 1. mai 1940. Det er et trestykke med et stort beslag av messing i den hver ende. Rekkverket er hentet opp fra vraket av skipet, og bærer preg av å ha ligget i sjøen. Messingbeslagene er irret.
Photo:
Museum Nord
Del av rekkverket på hurtigruteskipet DS Dronning Maud, som ble senket av tyske bombefly i Gratangen 1. mai 1940. Det er et trestykke med et stort beslag av messing i den hver ende. Rekkverket er hentet opp fra vraket av skipet, og bærer preg av å ha ligget i sjøen. Messingbeslagene er irret.
Photo:
Museum Nord
Del av rekkverket på hurtigruteskipet DS Dronning Maud, som ble senket av tyske bombefly i Gratangen 1. mai 1940. Det er et trestykke med et stort beslag av messing i den hver ende. Rekkverket er hentet opp fra vraket av skipet, og bærer preg av å ha ligget i sjøen. Messingbeslagene er irret.
Photo:
Museum Nord