• Frank Biesmans i Busscruise (til venstre), sjåfør Terje Dyrli og trafikksjef Kai Bratteng viste i 1993 stolt fra Nordmøre Trafikkselskaps nye cruise-buss. Bussen hadde 45 seter, med ekstra plass til beina, og ellers alt av komfort for lange bussturer. Den skulle brukes både innenlands og utenlands, og første tur gikk til Loen med ei pensjonistgruppe. (Foto: Bjørn Hansen) -- Busscruise. I midten sjåfør Terje , til høyre kontorsjef Kai Bratteng. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Frank Biesmans i Busscruise (til venstre), sjåfør Terje Dyrli og trafikksjef Kai Bratteng viste i 1993 stolt fra Nordmøre Trafikkselskaps nye cruise-buss. Bussen hadde 45 seter, me...