History
-
Alt i 1888 hadde Sogndal kommunestyre gjort vedtak om å løyva grunn og gjerde til anlegget Sogndal-Slinde. Det gjekk nær 20 år før anlegget fekk vegløyving. Vegen til Slinde var ferdig i 1933. Det var planlagt veg vidare til Leikanger slik at det skulle bli samband mellom Leikanger og vegnettet i indre Sogn til Flåmsbana kunne opnast. Flåmsbana var då under byggjing, og var ferdig i 1940.
Fylkestinget vedtok i 1922 distriktsbidrag til heile anlegget ut til Leikanger. Alt i 1923 løyvde Stortinget midlar til Slinde-Njøssanden. Frå 1933 vart løyvingane gitt til heile anlegget Sogndal-Leikanger. Køyrebreidda varierte frå 3,6-5 m. Arbeidet byrja i 1923, og i 1934 var vegen ferdig fram til Fardal. I 1937 var det veg fram til Leikanger.
(Kjelde: Nettstaden "Kulturhistorisk leksikon", artikkelen "Samferdslerevolusjon i midtre og indre Sogn" av Kristin Ese.)
Fotografering: 1937
Foto utlånt av samling Halvard Drægni, Vik- FotografLoftesnes, Elensikker
Classification
-
- Veier og broer (Outline)OU 491
References
-
- LitteraturreferanseArtikkelen "Samferdslerevolusjon i midtre og indre Sogn" av Kristin Ese
License information
- License Contact owner for more information
Metadata
- IdentifierNVM 14-F-01526
- Part of collectionNorsk Vegmuseum
- Owner of collectionNorsk Vegmuseum
- InstitutionNorsk vegmuseum
- Date publishedMay 5, 2021
- Date updatedOctober 12, 2021
- DIMU-CODE021019718175
- UUID50f116a6-d301-4fd0-abd2-06357f250620
- Tags
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».