• Tilsette ved sardinfabrikken i Ølen, 1924/1925. 1. rekkje, frå venstre: Solveig Lunde, Agnes Lunde, Susanna Eide, Anna Lunde Ekrheim, Agnes Andersen, Dagny Windsand og Karl Helgesen. 2. rekkje, frå venstre: Hilda Molnes (med ukjend gut), Valborg Molnes, Anna Helland Andersen, Inger Vedå, Susanna Hårde Gjerde, Kaorline (etternamn ukjend), Harriet Fadnes, Anna Helgesen, Boletta Lunde og Judith Tvedt Olsen. 3. rekkje, frå venstre: Ellen Østerhus, Herborg Molnes, Valgjerd Molnes, Martha Stødle, Brita Rath, Amanda Berge, Kristine Helland Bauge og Inger Berge. 4. rekkje, frå venstre: Alfred Stødle, Alfred Svendsen, Anders Stødle, Nils Fadnes, Ingolf Svela, Endre E. Heggen, Gustav Dørheim og Gudmund Nerheim. 5. rekkje, frå venstre: Jørgen H. Haugland, Martin Andersen, Jens Helgeland og Kolbein M. Berge.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Tilsette ved sardinfabrikken i Ølen, 1924/1925. 1. rekkje, frå venstre: Solveig Lunde, Agnes Lunde, Susanna Eide, Anna Lunde Ekrheim, Agnes Andersen, Dagny Windsand og Karl Helgese...