• Ungdommar frå Ølen og Etne på treff på Fikse, på grensa mellom Ølen og Etne, 1921. Vart kalla "Fiksemøte". 1. rekkje, frå venstre: Torbjørn Stangeland, Anna Svendsbøe og Ingebrigt Svendsbøe. 2. rekkje, frå venstre: Ole Stangeland, Johanne Hamre Sand, Anna Hamre, Marta Hamre og Britha Hamre Leknes. Bak, frå venstre: Ivar Hamre, Olav Hamre, Jens Hamre og Gotfred Hamre.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Ungdommar frå Ølen og Etne på treff på Fikse, på grensa mellom Ølen og Etne, 1921. Vart kalla "Fiksemøte". 1. rekkje, frå venstre: Torbjørn Stangeland, Anna Svendsbøe og Ingebrigt ...