• Parti fra Lena ca. 1910. På bildet står det skrevet Johan Narums Landhandleri, som er den store teglsteinsbygningen til høyre i bildet. Huset med veranda i høyre bildekant tilhørte Johan Grindstad som var smed. Raubua, som var lagerbygg tilhørende nedre Valle, skimtes i venstre bildekant.
Bildeet er i sin opprinnelse et prospektkort i farger, og det er også merket Eneret S.K.F.
    Photo: Mjøsmuseet

Parti fra Lena ca. 1910. På bildet står det skrevet Johan Narums Landhandleri, som er den store teglsteinsbygningen til høyre i bildet. Huset med veranda i høyre bildekant tilhørte...