• Bryllaupslag for Bertha Skoge og Gustav Dørheim på Skoge i Skånevik, 1925. Bak, frå venstre: Lars Skoge, Herborg Molnes, Tørres Skoge, fru Skoge, Marie Dørheim og Gunnar Dørheim. Midtre rekke, frå venstre: Malene Dørheim, Gustav Dørheim (brudgom), Bertha Skoge (brur) og Malene Skoge. Foran, frå venstre: Ingolf Svela, Anders Stødle, Harriet Fadnes, Endre Heggen, Martha Stødle og Magnus Helle. Heilt til høgre i biletet står Tobias Kvalvik. Forrest sit ein gut frå Bergen (ukjend).
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Bryllaupslag for Bertha Skoge og Gustav Dørheim på Skoge i Skånevik, 1925. Bak, frå venstre: Lars Skoge, Herborg Molnes, Tørres Skoge, fru Skoge, Marie Dørheim og Gunnar Dørheim. M...