• Grensemerke i støpejern mellom Holt og Dybvaag herred ved fv. 411, Gulspettvannet ca. 3 km fra Laget. Ikke gjenfunnet under registreringen av milepæler og grensemerker mm. utført av Næs Jernverksmuseum i 2012 for Statens vegvesen. Senere er festekrampene for skiltet lokalisert av privatpersonen Bjørn Syvertsen. Stedsnavn: Songe.

Bilde 2) Se bilde NVM 09-F-00589. Fotograf Kristian Kjenndalen. Stedsnavn: Songe.
    Photo: Syvertsen, Bjørn / Norsk vegmuseum

Photo: Syvertsen, Bjørn / Norsk vegmuseum