• Grensemerke i støpejern ved Fv. 415 hovedparsell 02, km 6,54. Tekst på skiltet: Omlids Herred - Vegarsheiens Herred (Åmli og Vegårshei). Restaurert 2014. Registrert for Statens vegvesen av Næs Jernverksmuseum i 2012 som del av prosjekt med registrering av milepeler og grensemerker mm. Stedsnavn Selåsvatn.
Bilde 2) NVM 09-F-00819 - følg pilen til høyre.

Artikkel nr. 200 Ubergsmoen-Rislandsfeta (Vegårshei, Aust-Agder), side 204, jf. "Nasjonal verneplan for veger, bruer og vegrelaterte kulturminner". Statens vegvesen - Region Sør. Utgitt 2002.
    Photo: Tallaksen, Harald / Norsk vegmuseum
Bilde 2) NVM 09-F-00819 - følg pilen til høyre.

Photo: Tallaksen, Harald / Norsk vegmuseum

Grensemerke i støpejern ved Fv. 415 - Åmli - Vegårshei Herred