• Govviduvvon Láttošluohkás davásguvlui, jagis 1949, go Kárášjoga márkanbáikki fas ceggegohte maŋŋil nuppi máilmmisoađi. Visot áittit, dálut ja stobut - earret kirku - cahkkehuvvojedje go tuiskka soahteveahka geassádii lulás skábman 1944. Árbevirolaš gujit ja áidditge leat jávkan. Sámemišuvnna Sámi nuoraidskuvlla huksen lei álggahuvvon ja oidno alla gárdimin davábeale joga, gova olgeš bealde.

Fotografert mot nord fra Láttošluohkká i 1949, da kirkestedet ble gjenoppbygd etter andre verdenskrig. All bebyggelse var nedbrent ved den tyske hærens tilbaketrekning senhøstes 1944, unntatt kirka. De tradisjonelle gujit (fegatene) og gjerdene var også borte.  Bygging av Finnemisjonen (senere Samemisjonen) sin Samiske ungdomsskole var i gang og er den høye bygninga på elvemelen, på bildets høyre side.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Govviduvvon Láttošluohkás davásguvlui, jagis 1949, go Kárášjoga márkanbáikki fas ceggegohte maŋŋil nuppi máilmmisoađi. Visot áittit, dálut ja stobut - earret kirku - cahkkehuvvojed...