• Kai Helge Andersen. Tollåsenga Produkter. Fotografert i 1991. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
Tillegg: Jeg arbeidet ved Tollåsenga Treningsverksted / Tollåsenga Produkter AS fra 1980 til 2012, mesteparten av tiden som daglig leder. I dag 1.november er det akkurat 10 år siden jeg tok ut "kunstnerlønn" og låste kontordøra for siste gang. På kontorpulten ser vi den første datamaskinen vi kjøpte i 1990, den kostet med skriver hele 34 000 kroner med MS-DOS operativsystem og 32 MB harddisk. Jeg ser at min elektriske skrivemaskin Silver Reed med rettetast fortsatt står trygt i bakgrunnen, bare sånn i tilfelle..... PS. Jeg mener å huske at fotografen av bildet var Bjørn Arild Hansen i Tidens Krav, bildet er tatt i 1991.
    Photo: Nordmørsmusea

Kai Helge Andersen. Tollåsenga Produkter. Fotografert i 1991. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling. Tillegg: Jeg arb...