• Leirfjord, Fagervika. Bildet til venstre: Elever ved Lilandet skole på trimtur til sørlia på våren. B.f.v.: Karin Klæbo, Sigurd Jørgensen, Hjørdis Iversen, Tom Fagervik, Knut Kristiansen, Gunn Jakobsen, Sigmund Fagervik, Per Olsen.
Bildet til høyre: Elever ved Lilandet skole fotografert utenfor det gamle skolehuset. B.f.v.: Svein Jørgensen, Bjørnar Køllersen, Leif Klæbo, Roy Køllersen. F.f.v.: Eilif Iversen, Eldor Jørgensen, Roald Køllersen, Hans Petter Jørgensen, Håkon Grande.
Bildet er brukt i Leirfjordkalenderen - april 2008
    Photo: Lillegaard, Per / Helgeland Museum (Opphavsrett)

Leirfjord, Fagervika. Bildet til venstre: Elever ved Lilandet skole på trimtur til sørlia på våren. B.f.v.: Karin Klæbo, Sigurd Jørgensen, Hjørdis Iversen, Tom Fagervik, Knut Krist...