• Familien Lervold, Nyheim, Nauste, gnr. 93/30. .Bildet er tatt på Nyheim. Emil Lervold bygde nytt hus med skreddarverkstad på Ljørvollan, Eresfjord, i 1913 og dreiv der til 1919. Då flytta han huset ned til Nauste. Han bygde på både i lengda og breidda. Det var verkstad i første etasje medan familien budde i andre. Seinare bygde han ny fabrikk på eigedommen Næss, Nauste, gnr. 93/18 under namnet «Emil L. Lervold konfeksjon». (Se: Bjarne Skorgen: Gards-og ættesoge for Nesset, VIII. 1996)
    Photo: Birkeland / Romsdalsmuseet

Familien Lervold, Nyheim, Nauste, gnr. 93/30. .Bildet er tatt på Nyheim. Emil Lervold bygde nytt hus med skreddarverkstad på Ljørvollan, Eresfjord, i 1913 og dreiv der til 1919. Då...