• Sykkelen er bygd av Esten Bårdsen Vassli, fødd 8.februar 1947. .Sykkelen har ham mekka saman på eiga hand! Han klipte opp sykkeldekk og kledde hjula med. Sykkelen vart helst bruka til å renna seg på frå riksvegen og ned til garden. Morosamt for ein gutunge. Figuren er laga av faren, Bård. Denne sto i gardstunet, og der står han no òg (2014). Men handa har rotna vekk og manglar. Tanken er å konstruera ei ny og få på plass. Det finnes to liknande figurar ved R70 like før du kjem til avkøyringa til Gjevilvassdalen, Bård laga dei òg. Dei var nok laga ein gong rundt krigsåra.
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

Sykkelen er bygd av Esten Bårdsen Vassli, fødd 8.februar 1947. .Sykkelen har ham mekka saman på eiga hand! Han klipte opp sykkeldekk og kledde hjula med. Sykkelen vart helst bruka ...