• Deltakere i fotballkamp mellom "spigere" fra Christiania Spiger og Valseverk og vevere ved Nydalen Compagnie 03.07. 1928. "Spigere" fra venstre: Hans Vatvedt, Per Valebjørg, Einar Johansen, Bentsen, Alf Hauan, Ivar Hole Asbjørn Riiser, Alfred Borg, Larsson, Einar Gornitzka, Sverre Syversen. Vevere: Aksel Brathole, Robert Olsen, Villy Janson, Eivind Berg, Brede Lie, Thor Gjessing, Ivar Bjørkmann, Sverre Johnsen, Trygve Sønsteby, Peder Mosgaard, Hans Saabye, Finn Lotun (Lieblien)
    Photo: Norsk Teknisk Museum (Opphavsrett)

Deltakere i fotballkamp mellom "spigere" fra Christiania Spiger og Valseverk og vevere ved Nydalen Compagnie 03.07. 1928. "Spigere" fra venstre: Hans Vatvedt, Per Valebjørg, Einar ...