• Helga Botn …starta si sangkarriere i koret Skruk (Sunnmøre Kristelige Ungdomskor), der ho var medlem og solist i 14 år. Etter det gjekk turen til Hamar: Toneheim og Musikklinja ved Hamar Ped høgskole. Vidare til Bergen Musikkonservatorium og Norges Musikkhøgskole, der ho avslutta sin master med Debutkonsert i Universitets Aula i -86. Etter sin utdannelse har Helga jobba som frilanser og pedagog, med svært allsidige og varierte oppgåver.
Teater:
Solveig i Peer Gynt i København/ og ved Gålå (93/94)
Opera:
Ei rekkje roller ved Den Norske Opera, Operaen i Kristiansund, Opera Nordfjord og Ringsakeroperaen, roller som Adele i Flaggermusen, Stasi i Czardasfyrstinnen, Mimi/ Musetta i La Boheme, Violetta i La Traviata,Frasquita i Carmen,  Moren i Georgs magiske medisin( Gisle Kverdokk), Eline i Med kniven på strupen, Bertil P. Johansen/ Vigdis Hjort, Gunhild i Sildagapet ( Helge Sunde), Eliza i My fair Lady,DNO,

Kirkemusikk:

Solist i mange kyrkjemusikalske verk som Mozarts Requiem, Juleoratoriet,Bach, Händels Messias, Rossinis Stabat mater,ei rekkje Bach-kantater og mange samansatte kirkeprogram.

Jazz:

Helga har vore solist med Ophelia Ragtime Orchestra, Magnolia Jazzband, Ytre Suløens Jazzensemble Odd R. Antonsens Storband, og har mange samarbeidsprosjekt med Morten Gunnar Larsen og Georg Reiss, Treemonisha i Scott Joplins opera: Treemonisha. I tillegg arbeider Helga jevnlig med Arnhild Vik, pianist og komponist , i mange prosjekt med allsidig repertoar
Øvrig:

Ho har også vore solist med Oslo Filharmoniske orkester (turne Japan m Mariss Jansons), Trondheim Symfoniorkester, Stavanger Symfoniorkester og alle profesjonelle militærorkester i landet.

Konsertar i Losjen / Universitets Aula/ Troldhaugen/ Konserthuset og fleire turneer med Rikskonsertane,
Tv/ radio opptredenar, plate/cd innspelingar.

Foruten sine studiar har ho studert hos Oren Brown , New York og Susanna Eken, København

-------------
Sannsynligvis er det Olav Ryan som står bakenfor.

OLAV RYAN (1942-1998) - tenor - studerte med Morten Vatn ved MK i Oslo og debuterte på Den Norske Opera i 1963 som Turiddu i "Cavalleria Rusticana". Da Eivind Groven skrev sitt store verk "Draumkvedet", tilegnet han Olav Åstesons parti for Olav Ryan, som han urfremførte i Bergen i 1965. Blant mange roller ved Den Norske Opera sang han Lenski i "Eugen Onegin" og Edgardo i "Lucia di Lammermoor" (også i Kristiansund), Don José i "Carmen" og Alfred i "La Traviata". I senere år trakk han seg tilbake som gårdbruker i fødestedet Steinkjer.

Fra en operaoppsetning i Kristiansund. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Helga Botn …starta si sangkarriere i koret Skruk (Sunnmøre Kristelige Ungdomskor), der ho var medlem og solist i 14 år. Etter det gjekk turen til Hamar: Toneheim og Musikklinja ved...