• Fredrikstad, Ferjestedsveien 5, Fredrikstad Navigasjonsskole, sett fra parken. - Fra venstre: Einar Bjørneby, Olga Bjørneby (gift Møystad?), Ole Bjørneby (1869-1925), Haaken Bergh, gift med Hildur Bjørneby. - Bildet gitt av Halvor Bjørneby 1899, fotografert av Andreas Jacobsen.
(Huset bygd etter midten av 1800-tallet av grosserer Halvor Bjørneby. Fra 1915 til 1931 kontorer for Fredrikstad kommune administrasjon, deretter (1931-1980 lokaler for Sjømannsskolen), senere har Østfold Kunstnersenter holdt til i bygningen).
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad, Ferjestedsveien 5, Fredrikstad Navigasjonsskole, sett fra parken. - Fra venstre: Einar Bjørneby, Olga Bjørneby (gift Møystad?), Ole Bjørneby (1869-1925), Haaken Bergh,...