• Ektepar Anny og Ivar Iversen. De bodde i Havnegata i Vadsø på 1970-1980-tallet. Ivar Iversen var handelsmann nesten hele sitt yrkesaktive liv, han hadde agenturer på diverse matvarer (bl.a. Agentur for Bothner, Bama, Friele og Langaard) på 1970-1980-tallet. Anny Iversen var som lærervikar, arbeidet i resepsjonen på Vadsø Hotell og etter det bestyrerinne på Narvesen-kiosken i en god del år, hvor hun avsluttet med å hjelpe sin mann med agenturet i Havnegata 11.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Ektepar Anny og Ivar Iversen. De bodde i Havnegata i Vadsø på 1970-1980-tallet. Ivar Iversen var handelsmann nesten hele sitt yrkesaktive liv, han hadde agenturer på diverse matvar...