• Bjørnsgård skole i Østre Toten, bygd 1918, brant 1.desember 1971. Bildet omfatter alle sju klasser og lærere ca. 1923. Ved å telle antall elever på bildet vil en komme til 145. Lærere er Johannes Berg Hagen (står bakerst på venstre side av venstre inngang), Kristian Bekkevold fra Kolbu, (står bakerst på høyre side av venstre inngang), og Klara Berg (står bakerst på høyre side av høyre inngang.
    Photo: Mjøsmuseet

Bjørnsgård skole i Østre Toten, bygd 1918, brant 1.desember 1971. Bildet omfatter alle sju klasser og lærere ca. 1923. Ved å telle antall elever på bildet vil en komme til 145. Lær...