• Rassikring på riksveg 650 i Stordal i Møre og Romsdal, på den 6,7 km lange parsellen mellom Seljeneset og Visettunnelen

Åpning av Stordalstunnelen 27.06.1998 ved finansminister Gudmund Restad. Oppmøtet var upåklagelig. Ca.1 500 mennesker møtte opp til tross for at Stordal ikke har flere enn ca. 1 000 innbyggere.

Fra venstre; møbelveteran Peder J. O. Hove i Stordal, finansminister Gudmund Restad, ordfører Olav Bratland i Stordal kommune og regionvegsjef Karl Melby i region Midt.

(Kilde: Statens vegvesen i Møre og Romsdal sitt interne magasin "Veg og Virke" nr. 4/1998.)
    Photo: Kjørstad, Marte / Norsk vegmuseum

Bygging av tunnel og veg i forbindelse med rassikring på riksveg 650 Stordal-Ørskog