• Balke-garda sett fra vest. Balke Vestre midt i bildet. de andre Balke-garda og Balke Kirke kan skimtes lengre til høyre i bildet. Snikkerstugua, som tilhørte Østre Rognstad, sees rett under Balke Vestre. Noe til høyre for dette sees Furubakken der Jens Fodstad bygde åt seg. I huset helt til venstre, Bakke, bodde Olga og Per Gjerdingen. Til høyre er Bern der Håkon Raddum var bruker.
    Photo: Ukjent / Mjøsmuseet

Balke-garda sett fra vest. Balke Vestre midt i bildet. de andre Balke-garda og Balke Kirke kan skimtes lengre til høyre i bildet. Snikkerstugua, som tilhørte Østre Rognstad, sees r...