• Fire personer i en bil. Bilfører og eier var Johan Møllerhagen. Bilen er en Ford T, årsmodell ca. 1920. Den kom til forhandler Hasselknippe på Gjøvik. Eieren var med på Gjøvik i to uker for å sette den i stand. Den kom nemlig i flere kolli i kasser.
Ved sida av føreren sitter sønnen til lærer Nauf på Nerseth skole. I baksetet svigerforeldrene til Nauf. Johan Møllerhagen kjørte også i et par års tid presten Monsen til Eina kirke de søndagene det var messe der.
    Photo: Ukjent / Mjøsmuseet

Fire personer i en bil. Bilfører og eier var Johan Møllerhagen. Bilen er en Ford T, årsmodell ca. 1920. Den kom til forhandler Hasselknippe på Gjøvik. Eieren var med på Gjøvik i to...