• Hurtigruta MS Harald Jarl på Finnsnes 29. mars 1979.Ved kaia ligger også en fiskebåt med registreringsnummeret T-477-LK. Flere menn står og sitter på kaia, og der er det også diverse varer, en gaffeltruck og en varebil (Ford Transit). MS Harald Jarl ble bygd i 1960 og gikk som hurtigrute til 2002. Det var eid av Det Nordenfjeldske Dampskibsselskab i Trondheim til 1989 og så Troms Fylkes Dampskibsselskap i Tromsø til 2002. Det ble deretter solgt og het Andrea til 2012 og deretter Serenissima. I 2020 går skipet fremdeles i cruisefart.
    Photo: Sunde, Helge / Museum Nord (In Copyright)

Hurtigruta MS Harald Jarl på Finnsnes 29. mars 1979.Ved kaia ligger også en fiskebåt med registreringsnummeret T-477-LK. Flere menn står og sitter på kaia, og der er det også diver...