• Fotografi av forfattaren Knut Horvei og Bodil Cappelen. Staden er Bolstad, der Horvei tok over garden etter foreldra sine. Horvei gav ut 18 bøker innanfor sjangrane skodespel, roman og dikt. (1) Olav H. Hauge skriv i dagboka si den 18. juni 1978: "Sundag. Sol, fint. Til Bolstadøyri til Knut Horvei. Rjomegrauten stod på bordet i "Slottet" då me kom kl. 12. Etterpå kaffi." (2) Fotografiet er truleg frå dette besøket. Fotografen er ukjend. Biletet vart skanna hos Bodil Cappelen i 2012, og er i Olav H. Hauge-senterets eige. Skanning og innhenting av informasjon vart utført av Eirik Bergesen Dalen.

Kjelder:
(1) https://nbl.snl.no/Knut_Horvei (Lesedato: 26.05.2020)
(2) Hauge, O.H. (2000) Olav H. Hauge Dagbok 1924-1994, fjerde bandet, side 438
    Photo: Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Knut Horvei og Bodil Cappelen