• Åpning av Arsvågen ferjekai i 1992.  Hans Majestet Kong Harald V ankommer og hilser til folket.
 A-7 er en 1982 Lincoln Town Car gitt i folkegave til Kong Olav i anledning 25 års jubileet som regent. (Opplysninger fra Henning Kjensli).

Lenger bak er kongehusets 1966 Lincoln med reg.nr. A 5.
Dette er en Lincoln Continental som ble kjøpt i april 1966. Den er mye avbildet, fordi dette var bilen som ble benyttet under bryllupet mellom Kronprins Harald og Kronprinsesse Sonja i 1968 - og senere til bryllupet mellom Kronprins Haakon og Kronprinsesse Mette Marit i 2001. Den gangen ble den leid inn, for den var blitt solgt i mellomtiden. I 2002 ble den imidlertid kjøpt tilbake til Det kongelige hoff og registrert på A 5. Bilen brukes fortsatt ved offisielle anledninger.
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Åpning av Arsvågen ferjekai i Rogaland 1992