• Kristian Aspen ble i 1989 intervjuet i Tidens Krav under fanen «Ukas tippegjest». Aspen begynte å tippe på fotballresultater allerede i 1948, enten alene eller sammen med kollegaer. Han fortalte at noen større gevinster hadde det blitt, den siste i 1978. Sammen med kollegaene ved Expresstrykkeriet vant han 85.000 kroner. — En gang fikk vi inn to tolvere med bare tre ukers mellomrom. Da var premiene på rundt 30.000 kroner. Favorittlagene var Manchester United og Liverpool. Aspen jobbet forøvrig mange år som typograf i Tidens Krav.  - Kristian Aspen. Typograf (trykker) i Tidens Krav og Expresstrykkeriet m.fl. Med i Odd Fellow. Aktiv i TrykkPunktet Grafisk "museum" på Patrick Volckmar. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Kristian Aspen ble i 1989 intervjuet i Tidens Krav under fanen «Ukas tippegjest». Aspen begynte å tippe på fotballresultater allerede i 1948, enten alene eller sammen med kollegaer...