Jørgen Paulsen jobbet hele yrkeskarrieren sin som butikkmedarbeider hos Valdres Elektriske, Fagernes. Jørgen var også svært aktiv i Fagernes musikkorps.

Georg Foshaug kom til fagernes midt på 1920-tallet og startet med drosje/hotellvogn for Central Hotell. I 1930 etablerte han Central frukt- og tobakksforretning i nordenden av hotellet som han drev fram til 1970. Da flyttet han over til "Elton-bygningen" ved siden av, og avsluttet her i 1975.
Georg var svært aktiv i Fagernes Idrettslag.

Bilen er en 1930 model Nash. Denne ble seinere kjøpt av Ola G. Paulsrud (1907-1969), Øystre Slidre og brukt som rutebil.