• 1963
Skjomnes, med Clayfiller øverst i rute 18.
 35 - huset ble bygd av Kristian Haakvik- overdratt til Kristian Olsen 1920-30, så til sønnen Anton Olsen, solgt til Harald Jensen. Eier nå Ravlo. 28 - Inga og Th. Godvin. 21 Leiros -gården "Volden", eier nå Rensaa familien. 25 - fjøsen tilhørte Einar Larsen, nå Alf R. Larsen. 27 - julius Hansen, huset solgt.
    Photo: Museum Nord
  • 1963
Skjomnes, med Clayfiller øverst i rute 18.
    Photo: Museum Nord

1963 Skjomnes, med Clayfiller øverst i rute 18. Rute 39 og 40: hus og garasje til Paula og Erling Knudsen. Han var lastebileier. 35 - huset ble bygd av Kristian Haakvik- overdr...