• Seines. I rute 17 kan nye E6 sees. Gården i  rute 26-28 eies av Markussen.  Vi ser gården til Alvilde og Mikal Markussen. Alvilde var lærerinne på Seines skole i i en hel generasjon.  Gården bygget av Pareli Markussen, eies idag av Ellen Markussen. Nr 34 Mariehytten - er nå revet og ny hytte er bygget. Nr 44 kombinert lager og snekkerverksted.
Hytten i rute nr 34 eies i dag av Snefrid og Per Reidar Rognmo, bosatt i Narvik
Nr 34 er ikke revet, bare restaurert og utbygget.
    Photo: Museum Nord
Hytten i rute nr 34 eies i dag av Snefrid og Per Reidar Rognmo, bosatt i Narvik
Nr 34 er ikke revet, bare restaurert og utbygget.
    Photo: Museum Nord

Seines. I rute 17 kan nye E6 sees. Gården i rute 26-28 eies av Markussen. Vi ser gården til Alvilde og Mikal Markussen. Alvilde var lærerinne på Seines skole i i en hel generasjo...