• Kleiva, Narvik havn. .Arnøy & Hansen Fagernesveien 008. Fagernesveien 013. før krigen lå det tyske konsulatet her 5. Under krigen fiskeoppkjøp for tyskerne, etter krigen; Dyp. 6. Revolds brygge, (Fagernesveien 014)  7. Lager for Narvik Havnevesen. Huset ble flyttet hit fra tomta til Havnens hus på midten av 30-tallet. Huset ble ca 2005 overdratt til Narvik kystlag. (Fagernesveien 016)
    Photo: Museum Nord (Opphavsrett)

Kleiva, Narvik havn. .Arnøy & Hansen Fagernesveien 008. Fagernesveien 013. før krigen lå det tyske konsulatet her 5. Under krigen fiskeoppkjøp for tyskerne, etter krigen; Dyp. 6. R...