• Fra venstre baker Gustav Narum, Sigurd Feier (etternavn ukjent), Sigurd Solhaug (bakermester), Ottar Klinkebakken (bakerlæregutt). Foran står Kjell Narum. Gunnar Østvold var bakerlæregutt, og tok bildet. De står her foran inngangsdøra og vinduet til bakeriutsalget til Narum i Elisenfoss II på Skreia. Til høyre ser en utbygget hvor trappa gikk opp til 2. etasje. Bakeriet var i kjelleren, med veg ned en bakke til venstre for huset. Narum var en stor skøyer, og her tar han for moro Sigurd Feier i håret.
    Photo: Østvold, Gunnar / Mjøsmuseet

Fra venstre baker Gustav Narum, Sigurd Feier (etternavn ukjent), Sigurd Solhaug (bakermester), Ottar Klinkebakken (bakerlæregutt). Foran står Kjell Narum. Gunnar Østvold var bakerl...