• Håkvik  Bernt Braseth: 20 - 29 Agnes og Jens Antonsen. 23 -32 Huset bygd av Nils Løvold, eier nå Jenny Løvold. 35 Josef Hansen - Ottar Hagholt. Huset er revet. Så bygde Sigrid og Nils Andersen. Huset brant og nytt hus eies nå av ? og Svein Olav Andersen. Garasjen i 26 er revet.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

Håkvik Bernt Braseth: 20 - 29 Agnes og Jens Antonsen. 23 -32 Huset bygd av Nils Løvold, eier nå Jenny Løvold. 35 Josef Hansen - Ottar Hagholt. Huset er revet. Så bygde Sigrid og N...