• 3 personar og ein bil fotografert ved Holmstul.  H-9736 er ein Wanderer frå seint 30-tall. Bildet må vere tatt etter at Telemarks Bileiere 1938 kom ut. Høgste registreringsnummer i   denne serien for Bø lensmannskontor var då H-9695.
    Photo: Bø Museum

3 personar og ein bil fotografert ved Holmstul. H-9736 er ein Wanderer frå seint 30-tall. Bildet må vere tatt etter at Telemarks Bileiere 1938 kom ut. Høgste registreringsnummer i...

Kvinna i midten er Gunhild Aakvik. Dei 2 andre er ukjende. Fotografiet er tatt ved Holmstul - ca. 1 km. fra Uvdal

1 comment

• H-9736 er en Wanderer fra sent 30-tall. Bildet må være tatt etter at Telemarks Bileiere 1938 kom ut. Høyeste registreringsnummer i denne serien for Bø lensmannskontor var da H-9695.