• Juletrefest på Festiviteten for mannskoret og orkesteret Crescendo som Magnus Jonsbråten var leiar for.
Biletet er teke frå galleriet og kulissane var faste og brukt til alle tilstelningar.
Frå v. Johannes Ruud (fløyte), Johs. Eide (fiolin), Laurits Hareland (fiolin), Olav Stangeland (fiolin), Jens Laland (bakanfor med cello)
Songsolistane som sit i bakgrunnen er : med bunad Kristina Takle Stangeland, halvt gøymd Astrid Svendsen og Gudrun Laland.
Midt i biletet ved notestativet : Olav Line (cello), Magnus Jonsbråten (bratsj), A. K. Fylling (fiolin), Mons Houge (fiolin), ved pianoet Ingeborg Laland og bak Arne Nagel-Dahl (trompet).
    Photo: Dale, Jostein / Jærmuseet

Juletrefest på Festiviteten for mannskoret og orkesteret Crescendo som Magnus Jonsbråten var leiar for. Biletet er teke frå galleriet og kulissane var faste og brukt til alle tilst...