• Slektningar frå Herigstad som vitjar slekt på Pollestad. Frå v. Jørgine Line  g. Abeland, Johannes Pollestad, Malena Line, ugift, Ingebjørg Maria Tjøtta g. m. Sven Tjøtta (farmor til professor Sigve Tjøtta),, Jon Pollestad f. 1900, Erik Jeremiassen Herigstad, Ingeborg Pollestad f. 1913 g. m. Bjørnstad og flytta til Tynset, Wilhelm Horpestad (1885 - 1940), Marta Horpestad f. Orre (1896 - 1980), Lette Marie Line f. Orre.
NB. Informant Målfrid Rosland  er dotter til Marta f. Orre og Wilhelm Horpestad.
Opplysningar om biletet fekk dei etter utlysing i Jærbladet..
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Slektningar frå Herigstad som vitjar slekt på Pollestad. Frå v. Jørgine Line g. Abeland, Johannes Pollestad, Malena Line, ugift, Ingebjørg Maria Tjøtta g. m. Sven Tjøtta (farmor t...