• Huset til Andreas Engelsvoll i Arne Garborgs veg, bygd 1903. Eigar nå (1990) er skomakar Peder Amdal.
Personane frå v. : Rebekka Tjessem Kartevoll, Juliane Kartevoll Øglænd, Janne Kartevoll (bak), Andreas Kartevoll, Olava Kartevoll Søyland (bak), Karen Alette Kartevoll, Elin Kartevoll Erikson, Hanna kartevoll, Arne Kartevoll, Olav Kartevoll som held på ein sykkel og har ein kalv på høgre sida. Heilt til høgre med hesten Peder Ingvald Søyland. Han var svoger til Olava Kartevoll Søyland.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Huset til Andreas Engelsvoll i Arne Garborgs veg, bygd 1903. Eigar nå (1990) er skomakar Peder Amdal. Personane frå v. : Rebekka Tjessem Kartevoll, Juliane Kartevoll Øglænd, Janne ...