• Bryne. Biletet er teke frå torget mot nord. Frå v. Gjesteheimen, Aarrestadhusert, sinare eigarar var Ruth og Martin Våland, Mindehagen - eigar var stasjonsmester Mossige og så blikkenslagar Haarr. Alle desse husa er nå i 1990 rivne. Til høgre Festiviteten som seinare vart Thv. Solbergs elektriske forretning. Bak er huset til doktor Eriksen som seinare vart folkebad og fødeheim.
    Photo: Jørstad, Jonas / Jærmuseet

Bryne. Biletet er teke frå torget mot nord. Frå v. Gjesteheimen, Aarrestadhusert, sinare eigarar var Ruth og Martin Våland, Mindehagen - eigar var stasjonsmester Mossige og så blik...