• Bryne ca 1911. Biletet er teke frå Arne Garborgs veg mot vest. Frå venstre Elen Thu sitt pensjonat, Vagle Mek. Verkstad - seinare Bryne Mek. Verkstad. Eigar av huset til venstre for flagstonga var Marta Mossige, seinare Dina og Johanna Aga. Midt i biletet Haugehuset - i 1990 Kulturkontoret. Så kjem huset til Karl Kverneland. På vestsida av jernbanelinja er Bringelandshuset og Brynegarden - Eilef Bryne.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Bryne ca 1911. Biletet er teke frå Arne Garborgs veg mot vest. Frå venstre Elen Thu sitt pensjonat, Vagle Mek. Verkstad - seinare Bryne Mek. Verkstad. Eigar av huset til venstre fo...