• Gatebilde fra Lena, trolig 1962. Bildet er tatt inne fra Lena Foto & Radio i "Raubua", i retning mot jernbaneovergangen der et tog nettopp krysser. En rekke biler venter på at vegen skal åpnes igjen. De to nærmeste bilene er iflg. informant to generasjoner Opel: Til høyre (med front mot fotografen) en Opel Olympia varebil (kjennetegn: lakkert grill) årsmodell 1950-52, til venstre en Opel Caravan 1962-65.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Gatebilde fra Lena, trolig 1962. Bildet er tatt inne fra Lena Foto & Radio i "Raubua", i retning mot jernbaneovergangen der et tog nettopp krysser. En rekke biler venter på at vege...

1 comment

• Nærmest to generasjoner Opel. Til venstre Opel Rekord Caravan stasjonsvogn årsmodell 1962-65, til høyre Opel Olympia 1950-52 varebil (siden grillen er lakkert og ikke forkrommet).