• Gatebilde fra Lena, trolig 1962. Bildet er tatt inne fra Lena Foto & Radio i "Raubua", i retning mot jernbaneovergangen. En liten flokk uidentifiserte ungjenter i forgrunnen. Bilen helt til venstre i bildet er en Skoda Octavia varebil/stasjonsvogn fra tidlig 1960-tall. Legg merke til registreringsnummeret. Det er av den såkalte telefonnummer-serien som ble tatt i bruk i Oslo etter at A-serien var oppbrukt.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Gatebilde fra Lena, trolig 1962. Bildet er tatt inne fra Lena Foto & Radio i "Raubua", i retning mot jernbaneovergangen. En liten flokk uidentifiserte ungjenter i forgrunnen. Bilen...

1 comment

• Til venstre en Skoda Octavia varebil/stasjonsvogn fra 60-tallet, Oslo-registrert på såkalt "telefonnummer" (etter at serien med 5-sifrede sifre og fylkesbokstaven A var oppbrukt.)