• Flytting av tre. Museet (smia) på Kverneland i bakgrunnen.
I 1960 måtte Kvernelands Fabrikk byggja nye produksjonshallar. Museet vart flytta over vegen , "Storahuset", Gubbahuset" og løa måtte rivast. I hagen framfor "Gubbahuset" sto ei stor blodbøk og Håkon Kverneland ville gjerne flytta treet men fag-kunnskapen sa: Det går aldri! Men Håkon ville uansett. Røter og greiner vart kutta, heisekran og gravemaskin sette igang. Treet vart plassert ved bedriftsmuseet. Det gjekk bra! Treet står friskt og fin framleis (1991).
Sjå også 1990.1TIM.1.086 og 1990.1TIM.1.087, 1990.1TIM.1.088 og 1990.1TIM.1.089
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Flytting av tre. Museet (smia) på Kverneland i bakgrunnen. I 1960 måtte Kvernelands Fabrikk byggja nye produksjonshallar. Museet vart flytta over vegen , "Storahuset", Gubbahuset" ...