• Fire nær identiske bilder av en gruppe personer foran en av bygningene på Oppland Småbruks og Hagebruksskole sommeren 1961. Trolig et elevjubileum. Bare noen av personene i forreste rekke, alle av skolens lærerpersonale, er identifisert. Med første bilde som referanse: Fra høyre: Ukjent, Einar Solem, Arne Vollsæter, ukjent, Arne Vegerstøl, Kristian Tollersrud.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fire nær identiske bilder av en gruppe personer foran en av bygningene på Oppland Småbruks og Hagebruksskole sommeren 1961. Trolig et elevjubileum. Bare noen av personene i forrest...