• Håkvik søndrek. Banksvingen, krysset opp til Håkvikdal. 15. Tidligere eier Helga Larssen, nå Hanne Malme (Håkvikdalveien 21) . 16. Jakob Ingebrigtsen, nå Torgeir Lindgaard (Håkvikdalveien 21). 22. Uthuset til E. og Arnt Johan Larssen. 23 - huset bygd av lærer Arnt f. Larsen 29. Det store hvite huset var en gang i tiden Ankenes Sparebank. Senere eier var Julin Jacobsen, nå Bjørn Dahl ( Håkvikdalveien 03) 27. Telegrafkiosk , eier Hanne Malme.
    Photo: Museum Nord
    Photo: Museum Nord

Håkvik søndrek. Banksvingen, krysset opp til Håkvikdal. 15. Tidligere eier Helga Larssen, nå Hanne Malme (Håkvikdalveien 21) . 16. Jakob Ingebrigtsen, nå Torgeir Lindgaard (Håkvikd...