• Nåverande (1990) Arne Garborgs veg.
Første hus f. v. : eigar er Anton Tjemsland som budde her til han bygde nytt på Torget. Olav Line sitt hus vart bygd seinare, nå (1990) er også det rive. Hus nr. 2, nå Peder Helland sitt. Det var gjennomgang i huset som førte til brua over dammen.
Tredje hus, M. Vagle sitt uthus. Han starta verkstad her med drivkraft frå underfallsjulet i Dammen. I 1910 flytte han lenger aust i Arne Garborgs veg, nå Bryne Mek.Verkstad (1922).
Fjerde hus er M. Vagle sitt privathus. Lengst vest låg Slakteriet. Avfallet frå dette gjekk rett i Dammen. På venstre sida av dammen låg Jæderen Uldvarefabrik.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Nåverande (1990) Arne Garborgs veg. Første hus f. v. : eigar er Anton Tjemsland som budde her til han bygde nytt på Torget. Olav Line sitt hus vart bygd seinare, nå (1990) er også ...