• Fredrikstad. Vestsiden. Glomma (Vesterelva) - Fisketorvet (midt på bildet) - Fiskebasarer - Dampskibsbrygga (fra Fisketorvet og mot høyre) - Storgaten 15 (stor, lys bygning, tv for Fisketorvet) (Haanshusgården (etter apoteker Haanshus som 1910 reiste gården etter den store brannen 1908)) ((Skaarbergården (etter Einar Skaarberg som eide gården fra 1950-tallet og i noen tiår og drev konfeksjonsforretning der). -
Torvet 1 (stor, grå bygning bak fiskebasarene, bygget etter brannen i 1908). - Kråkerøy (der fotografen har stått). Bjølstad (nærmest fotografen). Seilbåter (på begge sider av elva). Snekker.

Postkort. Enerett: Küenholdt
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Vestsiden. Glomma (Vesterelva) - Fisketorvet (midt på bildet) - Fiskebasarer - Dampskibsbrygga (fra Fisketorvet og mot høyre) - Storgaten 15 (stor, lys bygning, tv for...